Informace dle zákona 106/1999 Sb.

Povinně zveřejňované údaje

Informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy, ve znění pozdějších předpisů.

1.

Název

Dvořákovo gymnázium Kralupy nad Vltavou, příspěvková organizace

(dále „škola")

2.

Důvod a způsob založení

Dvořákovo gymnázium bylo založeno v roce 1923. V současné době se zde žáci vzdělávají v osmiletém a čtyřletém vzdělávacím cyklu. Hlavní účel a předmět činnosti příspěvkové organizace je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy, předmět činnosti gymnázia je přímo vymezen v § 57; zřizovací listina školy byla vydána dne 1. 4.  2001 pod č. j. OŠMS/1061/2001 a následná změna zřizovací listiny proběhla vydáním Dodatku č. 1 až č. 8.

 

Škola je příspěvkovou organizací Středočeského kraje.  

3.

Organizační struktura

Organizační struktura

4.

Kontaktní spojení

Základní kontakty

4.1

Kontaktní poštovní adresa

Dvořákovo nám. 800/9

Kralupy nad Vltavou

278 01

4.2

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

4.3

Úřední hodiny

Sekretariát:

PO –  PÁ: 8:00 – 11:30   12:30 – 15:00

předchozí domluva

4.4

Adresa internetových stránek

https://www.dgkralupy.cz/

4.5

Adresa podatelny

Dokumenty v listinné i elektronické podobě (na nosiči dat) se předávají na sekretariátu školy na adrese:

Dvořákovo nám. 800/9

Kralupy nad Vltavou

278 01

Přípustným technickým nosičem dat, na kterém škola přijímá dokumenty v elektronické podobě je CD, DVD, USB flash disk nebo externí disk.

Předaný nosič se vrací pouze na výslovnou žádost uplatněnou při jeho podání.

Dokument v elektronické podobě je přijímán v následujících 

formátech:

-          PDF, PDF/A

-          TXT

-          RTF

-          DOC, DOCX

-          XLS, XLSX

-          PPT, PPTX

-          XML

-          HTML

-          ZFO (datový formát ZFO je určen pouze pro účely zpracování technologickými datovými schránkami)

-          ZIP (formát ZIP lze zaslat jen prostřednictvím datové zprávy)

-          JPG, JPEG

-          TIF

-          PNG

-          GIF

-          MPEG-1 Audio Layer II nebo MPEG-2 Audio Layer II (MP2)

-          MPEG-1 Audio Layer III nebo MPEG-2 Audio Layer III (MP3)

 E-faktury:

-          isdoc/isdocx (Information System Document) verze 5.2 a vyšší

 

4.6

Elektronická adresa podatelny

info@dgkralupy.cz (Běžná komunikace, která nevyžaduje číslo jednací, nebo pokud si nejste jistí.)

DGDME@kr-s.cz (Úřední komunikace, která by měla mít číslo jednací.)

Dokument v elektronické podobě je přijímán ve formátech podle předchozího bodu (4.6).

4.7

Datová schránka

9cix7j5

5.

Případné platby lze poukázat

Bankovní spojení: 19-0233220207/0100

Účet FKSP: 107-21628171/0100

Devizový účet v EUR: 123-7609870227/0100

Účet Sdružení rodičů: 101010101/5500

Do popisu uveďte jméno a příjmení, třída, účel platby.

6.

IČO

49 51 89 25

7.

Plátce daně z přidané hodnoty

Škola není plátcem daně z přidané hodnoty.

8.

Dokumenty

 

8.1

Seznamy hlavních dokumentů

Rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku

Zřizovací listina

Školní matrika včetně souvisejících dokladů

Školní vzdělávací programy 

Školní řád

Výroční zpráva za školní rok

8.2

Rozpočet

https://kr-stredocesky.cz/web/skolstvi/rozpocty

Základní údaje o hospodaření školy jsou také uvedeny v ekonomické části ve výroční zprávě za školní rok.

 

9.

Žádosti o informace

Žádost je možné podat škole ústně i písemně (v listinné podobě i v elektronické). Ze žádosti musí být zřejmé:

-          komu je určena,

-          že se žadatel domáhá poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb.,

-          kdo žádost podává, žadatel uvede:

                   ▪     jméno, příjmení (právnická osoba název),

                   ▪     datum narození (identifikační číslo),

                   ▪     trvalý pobyt (sídlo),

                   ▪     případně adresu pro doručování.

Není-li elektronická žádost podána na adresu elektronické podatelny školy nebo prostřednictvím datové schránky, nebude posouzena jako žádost ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb.

Právo na informace se netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.

10.

Příjem podání a podnětů

Podání lze učinit všemi způsoby, které předpokládá školský zákon, správní řád či jiné předpisy vztahující se k příslušnému typu podání. Zejména je lze učinit v listinné formě, elektronicky podepsané uznávaným elektronickým podpisem nebo prostřednictvím datové schránky. Stížnosti na podmínky, průběh nebo výsledky vzdělávání se podávají třídnímu učiteli, který vždy informuje ředitelku školy. Další stížnosti se podávají ředitelce školy nebo některému z jeho zástupců. Ostatní podání a podněty je třeba adresovat na podatelnu školy. 

11.

Předpisy

 

11.1

Nejdůležitější používané předpisy

Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

Vyhlášky ke školskému zákonu.

Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících.

Vyhlášky k zákonu o pedagogických pracovnících.

Zákon č. 67/2022 Sb. (Lex Ukrajina školství).

Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

Nařízení vlády, která se týkají školství

Vyhláška č. 263/2007 Sb., kterou se stanoví pracovní řád pro zaměstnance škol a školských zařízení zřízených

Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, krajem, obcí nebo dobrovolným svazkem obcí

Stejnopis, opis

11.2

Vydané právní předpisy

Škola nevydává právní předpisy.

12.

Úhrady za poskytování informací

-

12.1

Sazebník úhrad za poskytování informací

Náklady na pořízení kopie/tisku: 1–12 Kč podle ceníku.

Náklady na opatření technických nosičů dat

    -        v případě použití technického nosiče dat se náklady 

stanoví ve výši pořizovací ceny požadovaného technického nosiče dat.

Náklady na odeslání informace žadateli

-          náklady za použitou nebo požadovanou poštovní službu se hradí ve výši skutečných nákladů.

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

-          pokud je poskytnutí informace spojeno s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informace činí náklady za každou celou započatou 1 hodinu mimořádně rozsáhlého vyhledávání 250 Kč.

Stejnopisy a opisy vysvědčení: 100 Kč

12.2

Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Dosud nebylo takové rozhodnutí vydáno.

13.

Licenční smlouvy

 

13.1

Vzory licenčních smluv

Povinný subjekt neposkytuje licenční smlouvy.

13.2

Výhradní licence

Povinný subjekt neposkytuje žádnou výhradní licenci.

14.

Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

 Výroční zprávy jsou v příloze, před rokem 2023 jsme neevidovali žádnou žádost o informace podle zákona 106/1999 Sb.

 

 

 

 

Přílohy